FAQ
Generelle spørgsmål om vores platform
- mit privatliv blive beskyttet?
-
Alle de oplysninger, du giver os, er beskyttede. Det betyder, at oplysningerne ikke kan misbruges af andre parter. Vi vil ikke bruge dine data til kommercielle formål, og vi vil heller ikke videregive data til tredjeparter. Kun Transgenders har adgang til dine data, udelukkende til funktionelle formål, såsom Transgenders's egne tjenester. Transgenders overholder strenge privatlivs- og hemmeligholdelsespolitikker. Dine data og dit privatliv er fuldt beskyttet.
- Er nogle af mine betalinger et abonnement eller en automatisk fornyelse?
-
Vi har ingen abonnementer og ingen automatisk fornyelse.
- Hvad er kreditter, og hvordan bruges de?
-
Du betaler kun for sendte beskeder. 1 kredit svarer til 1 besked eller 1 blink.
nummer kreditter pris per kredit 1 1 credit kr 10.00 kr 10.00 10 10 credits kr 105.00 kr 10.50 25 25 credits kr 237.00 kr 9.48 50 50 credits kr 420.00 kr 8.40 100 100 credits kr 814.00 kr 8.14 300 300 credits kr 2310.00 kr 7.70 - Jeg vil ikke længere modtage e-mails!
-
Du kan redigere dine e-mailindstillinger, når du logger ind på din konto og klikker på knappen øverst til højre, hvorefter en rullemenu bliver synlig. Her kan du vælge 'Profilindstillinger', hvor du kan redigere dine e-mailindstillinger. Nogle gange kan det tage et stykke tid, før ændringerne er aktive i databasen (maks. 1 uge).
- Kan jeg dele mine kontaktoplysninger?
-
Kontaktoplysninger i private beskeder er ikke tilladt. Kontaktoplysninger i din profiltekst er ikke tilladt.
- Hvad står symbolerne på hjemmesiden for?
-
- En blå taleboble: du har modtaget en privat besked fra denne person
- En grøn prik: denne person er online
- Grønne "tommelfingre op": synes godt om denne profil
- Røde "tommelfingre ned": synes ikke godt om denne profil
- (bankende) rødt hjerte: denne profil er et match
- Stjerne: tilføj til favoritter
- Hvem har besøgt min profil og tilføjet mig til sine favoritter?
-
Desværre er det ikke muligt at se, hvem der har besøgt din profil, eller hvem der har tilføjet dig til sine favoritter.
- Jeg har ikke modtaget min gratis kredit! Hvorfor ikke?
-
Det er vigtigt, at du er logget ind 7 dage i træk for at modtage 1 gratis kredit. Hvis du glemmer at logge ind 1 dag, starter optællingen forfra. For at sikre, at dit daglige login tæller, er det bedst at logge ud ved dagens slutning.
- Hvordan rapporterer jeg en svigagtig profil?
-
På trods af vores strenge kontrol sker det nogle gange, at en bedragerisk person er aktiv på hjemmesiden. Disse personer vil bede dig om at besøge andre hjemmesider, bede dig om personlige kontaktoplysninger eller om at overføre penge. I dette tilfælde bedes du udfylde kontaktformularen. Vi vil tage affære med det samme. Vær altid forsigtig med SMS- og opkaldsanmodninger fra andre profiler.
Spørgsmål om din profil
- Hvordan sletter jeg min profil?
-
Du kan nemt slette din profil, når du klikker på knappen øverst til højre på siden. Her kan du klikke på 'Indstillinger', hvor du finder muligheden for at slette din profil. Vi ønsker altid at forbedre vores hjemmeside baseret på din feedback, så giv os en besked i det relevante tekstfelt i fjernelsesformularen.
- Hvad er en søgeprofil?
-
I din søgeprofil kan du specificere, hvilken type mand eller kvinde du leder efter. Hvor skal han eller hun for eksempel komme fra, og har du en præference for en person i en bestemt alder? Baseret på disse oplysninger vil du modtage matches. Hver dag leder vi efter nye matches, så du vil modtage nye beskeder regelmæssigt. Vil du gerne have flere matches? Så sørg for ikke at gøre din søgeprofil for specifik, f.eks. ved at udvide aldersgrænsen eller ved at vælge flere regioner. Men vær opmærksom på, at det vil tage et par dage, før disse ændringer træder i kraft. Det betyder, at du måske vil modtage matches baseret på de tidligere søgekriterier i et par dage endnu.
- Hvordan kan jeg ændre min profil/brugernavn?
-
Det er desværre ikke muligt at ændre din profil/brugernavn. Du kan slette din nuværende profil og oprette en ny profil med en anden e-mailadresse og det rigtige profilnavn.
- Hvorfor er mit profilbillede ikke synligt endnu?
-
Vi kontrollerer alle fotos manuelt for at sikre deres ægthed. Et foto skal opfylde følgende kriterier, hvis dit foto bliver afvist, vil du modtage en e-mail.
- Billedet må ikke vise voldelige, ulovlige eller diskriminerende aktiviteter
- Billedet må ikke vise personer under 18 år
- Billedet må ikke være ophavsretligt beskyttet
- Hvorfor er min profiltekst ikke synlig endnu?
-
Alle tekster kontrolleres manuelt af os for at sikre ægtheden af det, der er skrevet. En profiltekst skal opfylde følgende kriterier, hvis din profiltekst bliver afvist, vil du modtage en e-mail.
- Teksten må ikke indeholde kontaktmuligheder såsom en e-mailadresse eller et telefonnummer
- Teksten må ikke indeholde en URL
- Teksten må ikke indeholde voldelige, ulovlige eller diskriminerende emner
- Teksten må ikke beskrive en person under 18 år.
- Hvordan tilføjer jeg et profilbillede til min profil?
-
For at uploade et profilbillede skal du logge ind på din konto.
- Klik på knappen øverst til højre
- Klik derefter på knappen 'Rediger profil'
- Her kan du uploade dit profilbillede
- Billedet må ikke være større end 2 MB og skal være en .jpg- eller .jpeg-fil
- Hvis dit billede opfylder vores betingelser og stadig ikke vil uploades, kan du prøve at uploade billedet via en anden internetbrowser.
- Hvordan sletter man et profilbillede?
-
For at slette billeder skal du logge ind på din konto.
- Klik på knappen øverst til højre
- Klik derefter på knappen 'Rediger profil'
- Hvis du bevæger markøren over billedet, vises en skraldespand nederst til højre
- Klik på skraldespanden for at slette et foto
- Hvorfor modtager jeg kun et begrænset antal matches?
-
Du kan selv søge efter profiler, og derudover modtager du matches fra personer, der opfylder dine søgekriterier. Hvis du har et match med en anden person, modtager denne person også din profil som et match. I så fald er det første skridt allerede taget.
Hver dag leder vores avancerede matchningssystem efter nye passende matches. Det betyder, at du regelmæssigt vil modtage nye matches. For at holde alt velorganiseret for både mænd og kvinder distribuerer vi ikke alle matches på én gang, men snarere i faser. Så sørg for ikke at gå glip af noget, og tjek dine matches nu og da. - Kan jeg skifte køn efter tilmelding?
-
Det er ikke muligt at skifte køn. Vores side er kun lavet til mænd, der leder efter kvinder.
- Ikke alle beskeder vises i min indbakke, hvorfor?
-
Databasen har kun plads til at gemme de sidste 400 beskeder. Beskeder, der er ældre end seks måneder, arkiveres og er ikke længere synlige.
- Hvad skete der med min kredit?
-
Du kan selv tjekke, hvad der er sket med de kreditter, du har købt og brugt, når du logger ind på din konto.
- Klik på knappen øverst til højre
- Klik på nummeret i teksten "Du har stadig
kreditter" - Her kan du se de kreditter, du har modtaget, og de kreditter, du har brugt.
- Kan jeg ændre min e-mailadresse?
-
Når du klikker på knappen øverst til højre, kommer der en drop-down-menu frem. Her kan du vælge 'Indstillinger', hvor du finder muligheden for at ændre din e-mailadresse.
- Hvad betyder status for min profil?
-
Status refererer til den mængde aktivitet, en bruger har på hjemmesiden. Jo mere du bruger siden, og jo flere beskeder du sender, jo højere bliver din status. De forskellige statusser er:
- Virgin
- Beginner
- Flirt
- Stud
- Romeo
- Don Juan
- Casanova
Spørgsmål om betalinger
- Tilbyder denne hjemmeside abonnementer og automatiske fornyelser?
-
Vi har ingen abonnementer og ingen automatisk fornyelse.
- Kan jeg få refunderet min ordre?
-
Vi tilbyder ikke refundering af brugte kreditpakker. Vi kan kun refundere de kreditter, der er tilbage på din konto, og som ikke er brugt til at sende beskeder/flirts.
- Hvorfor får jeg en kreditkortfejl (siden vil ikke behandle mit kreditkort)?
-
Det er muligt, at du har nået grænsen for dit kreditkort og derfor ikke kan købe flere creditbundles. Hvis du modtager en fejlmeddelelse om, at dit kreditkort ikke kan verificeres, kan du prøve følgende:
- Sørg for, at du har indtastet dine kreditkortoplysninger korrekt - det skal kun være tal, ingen bindestreger eller mellemrum.
- Kontroller, at den adresse, du har indtastet, stemmer overens med faktureringsadressen på din kreditkortkonto (verifikationssystemet bruger din faktureringsadresse til at verificere dine oplysninger).
- Bekræft, at der er verificerbare midler på kontoen.
Bemærk: Kreditkortbetalinger behandles ikke, før ansøgningen er indsendt. Problemer med kreditkortbetalinger kan have noget at gøre med de nye 3D Secure-regler. - Hvad sker der, hvis jeg indtaster mine 3D Secure-data forkert?
-
Hvis der indtastes en forkert adgangskode, vil banken ikke give tilladelse til at fortsætte betalingen. Det betyder, at købsbeløbet ikke vil blive debiteret.
Hvis adgangskoden indtastes forkert flere gange, er det muligvis ikke muligt at gennemføre købsprocessen. Hvis det er tilfældet, anbefaler vi, at du kontakter banken. - Jeg har glemt min adgangskode til 3D Secure. Kan du hjælpe mig med at få det?
-
Vi har ikke adgang til dine personlige 3D-sikre registreringsdata, fordi de administreres af banken. Vi kan desværre ikke hjælpe dig med at indhente disse oplysninger. På den pop-up, der kommer frem, vil der være instruktioner om, præcis hvilke data der skal indtastes, og hvad du skal gøre, hvis du har glemt din adgangskode.
Bemærk: din Mastercard- eller Visa Secure-kode er ikke det samme som din adgangskode på vores hjemmeside. Hvis en betalingsmulighed ikke virker for dig, kan du prøve en af vores andre betalingsmetoder. - Mit spørgsmål er ikke listet her!